Äckliga kryp

Fyfan, var nyss ute med vovven typ i skogen. Så sitter det två svin äckliga kryp på min arm! Trodde jag skulle dö på riktigt, har aldrig sett såna hemska saker förut, aja.. :) Jag överlevde!

Har ingenting bättre för mig än att sitta framför datorn och nörda. Ska ta en sväng till servicehuset för en dusch, men känns så dumt att sätta in vovven i husbilen, eftersom att han kommer dö av värmeslag. & törs inte lämna honom ute, ifall nån gör nånting.. hehehehe. Stora problem jag har! Får helt enkelt vänta tills mor eller far kommer tillbaka.

Ja, jag har riktigt tråkigt, så jag sitter och skriver massa onödigt, haha. Endast för att fördriva tiden, har verkligen inte tvingat nån att läsa det här, houff :) får inte glömma att skriva.. att... DET BOR EN HELLMUTT BREDVID OSS, OMG. JAG ÄR KÄR!!!!!

Nu har jag inge mer onödigt att skriva, ska ta och... och.. hm... Vet inte, får se vad jag hittar på. Kanske spelar på facebook? Ah, jag tror nästan det.

Kommentarer
Postat av: liindblaads

sådär ja nu e din intevju publicerad.. grattis igen :)

2010-07-13 @ 17:41:14
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0