Söta som vanligt

När jag kom hem från moppekursen, vilket var vid fem, så satt jag mig vid datorn och förde över bilder åsånt. Sen vid halv sex gick jag och la mig i sängen för att sova en timma, efter det skulle jag och mamma klippa hunden åde. Men nejdå, jag sov på i fyra och en halv timme.. Så tio vaknade jag upp, och då var hela dagen redan slut.. Så gick upp och åt kvällsfika istället, och nu sitter jag här igen.

Nånå, imorgon blir det inge skola har jag bestämt. Utan jag ska stanna inne hela dagen, inte gå en millimeter utanför dörren, i hopp om att jag blir frisk nån gång! Hade varit ganska så kul att vara frisk ihelg..

Här får ni några bilder från igår:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0