04-01-2011

Ställde alarm på 11 igår innan jag hoppade i säng, men det har jag tydligen lyckats stänga av i sömnen eller nå. Så jag har nyss vaknat, kul att man sover till klockan 1..... Måste ställa fler alarm imorgon, de är nått som är säkert.

Idag ska jag i alla fall ha en hemma dag, för här är dagens planer som jag lovat delvis mamma & pappa att göra, plus mig själv.
  • Klippa klart hundis.
  • Vädra mitt rum, plocka undan allt skit & dammsuga. CHECK!
  • Ta bort all tejp från motorhuven, så vi kan sätta nytt limm.
  • Sen limma fast huven!
Om jag får tid över efter att jag har gjort allt de där, då ska jag ta och hitta på nånting riktigt kul! Fast tvivlar ju på de.. & förresten, jag har haft världens sjukaste dröm inatt!


Såhär ser min bil ut just nu... Eftersom en viss person var så duktig och råkade riva lös plasten som ska sitta på själva ramen till motorhuven. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0