Hamburgare

Direkt efter skolan (efter att jag hade skjutsat hem Gustav) så for jag & Yonna till gällivare. Skulle köpa sånahär saker man tar bort smink med, och kolla på ett par skor. Stötte på Nemo på lindex, så hjälpte honom att hitta en present åt flickvännen hans. Sen gick vi till dojjan, provade skorna jag vill ha. & dom satt som ett smäck. La undan dom eftersom att jag inte hade nå pengar med mig. Gissa om jag längtar till imorn? :) Inte bara därför heller! 

Skjutsade hem Nemo & Yonna, for och hämtade bror, hem med honom, plocka upp pappa, skjutsa han, sen och tanka.. Gick i hela 15 liter... Hade jag kört lite till hade jag fått soppatorsk :( Nånå.. Nu ska jag gå upp och göra bror sällskap medans han lagar mat åt mig (hehehe). Sen får jag se vad som händer och sker. Måste i alla fall fara och köpa halstabletter, nära att bli sjuk igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0