Teknisk

Jag & Sara stressade oss till stan för att hinna köpa en bikini, hann precis till klockan 6! Sen for vi + Jocke till David och fyndade lite, vidare till J där jag hjälpte honom att koppla in högtalarna, teknisk man är, hähä. Sen ut i garaget där jag & han tillslut fick ihop hans cykel, ännu mer teknisk! Wow. Lyckades även spränga Saras cykels däck, eller rätare sagt Jocke lyckades, vojvoj.



Mamma hämtade mig strax efter 9, gick med vovven en snabbis. Sen har jag bara hunnit göra mig sovklar, de vill säga tvätta bort sminket, borsta håreeet, klä av mig, ja ni vet ;) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har du kommit in på för program? :)

2011-07-04 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0