Dagen fortsätter kanon

Har just kommit hem efter att ha varit en sväng på stan med Sara & Joakim, och sen hos honom en stund. Kom hem två tröjor, ett par knäsockar, svarta små tärningar & en wunderbaum rikare! Hann bara få pengar så tog dom slut, illa att man inte kan handskas med pengar. Okej, allt är ju inte slut, så illa är det ju inte. Men några hundralappar fattigare blev man ju. Fast behövde inte betala nånting på mobilen i alla fall, då sparade jag ju ganska så mycket.


Jag tror min backspegel kommer ramla ner snart.

Nu ska jag prova sakerna jag köpte, sen ladda ner musik till usbminnet och efter det kanske slänga i sig nått att käka. Förresten så älskar jag min lilla bil trots att jag blir irriterad på den en gång i sekunden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0