Vilken bra morgon

Vaknade några minuter innan 10 av mig själv, helt pigg & glad! Jag har också fått in flera hundralappar extra på mitt kort, och det kommer ännu fler idag. Att pengar kan få en så glad. Nu ska jag kika på SBT om jag hittar något jag vill ha, då beställer jag det direkt. Sen efter skolan ska jag nog beställa hem en baslåda & neon, har tänkt göra det i flera dagar nu, men glömmer alltid bort.

Allting känns verkligen så bra idag, hade världens bästa dröm inatt också. Sånahär morgnar borde man ha oftare! Nu är det bara fredag som saknas så skulle allt vara ännu mer perfekt :)

Update: Fick just sms från geracom om att min mobil är klar. Ganska många hundralappar fattigare nu, men det är det så värt! Åååååååh va glad jag är, det kan inte bli bättre.


Trött & nyvaken men glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0