Nog finns det allt idioter




Har hur mycket som helst jag vill skriva och dela med mig av, men så långt tänker jag inte sjunka. Gårdagen började i alla fall helt perfekt, tillbringad den mestadels hos Anton med mina på tok för fina vänner. Drama är väl inget ovanligt i min vardag, men gårdagen slår ganska mycket. Blev helt jävla knäckt. Men har så fina vänner som fick mig att le igen. Kvällen slutade ganska tidigt i alla fall, men skönt var väl det.

Vid 11-12 for jag ut med Barre & Jonte nån enstaka timma tills dom skjutsade hem mig. Hoppade i duschen, fixade mig och gick ner till Sumpen. Stannade inte där så länge så gick jag hem igen för att äta mat, helt sjukt så gott det var.

Nu sitter jag och bara lyssnar på musik i väntan på att någonting annat kul ska hända. Känns som att det här kommer bli en värdelös dag, men ska försöka se till att det inte blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0