Knasigt

Har börjat bli trött nu trots allt. Men måste måla naglarna innan jag kan lägga mig ner och sova, knas. Måste även springa upp och borsta tänderna. Mitt hår har nästan inte ens torkat klart sen jag badade så det lär ju stå åt många håll när jag vaknar. Undra om jag ens kommer ta mig upp imorgon? Lär ju somna tidigast tre, vilket innebär 4-5 timmars sömn om jag tar mig upp i tid, det tvivlar jag ju på.

Jag skriver på massa här och lyssnar på så bra musik, den är så mysig. Men ska till och börja med måla klart naglarna nu så kan dom ju torka medans jag borstar tänderna, smart brud. Alltså, jag är ju ganska efterbliven som person, lite såhär knäpp & retard, efterbliven & sär, ni vet? Men när det väl gäller så kan jag ju faktiskt vara ganska smart. Nu syftar jag ju inte precis på det där med nagellacket, hehe. Men jag tänkte bara så ni visste. Undra egentligen vad folk som inte precis känner mig har för uppfattning om mig?


Nu blev det ganska så jävla mycket text, fingrarna bara flyger fram här över tangentbordet. Ska fixa lite styckeindelning nu, sen nagellacket! Jo men godnatt, puss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0