Ett tag sedan

Nu försöker jag göra så mycket som möjligt av mina lediga dagar, så datorn har jag inte tid med. Idag blev jag väckt redan klockan 11, så jag har hunnit med en hel del känns det som. Även fast jag legade hos Sumpen och sov flera timmar för att jag mådde nå förjävligt dåligt. Men det gick som tur var över. 
 
Sen har kvällen bara runnit iväg, har varit på både det ena och det andra stället. Katterna har jag hunnit kolla till också, men Tigra har inte velat komma hem, så satt lite mat på bron ifall hon skulle kika förbi. Nu stängs mina blå sakta men säkert så ska lägga mig i sängen, slå av ljudet på telefonen och förhoppningsvis få sova ut! Imorgon står målning på mitt schema.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0