12 mars

Började med att försova mig imorse, men det spelade nog inte så stor roll med tanke på att vi satt i ett klassrum och gjorde ingenting i en timma utan att ens läraren var där, värd lektion. Har sen haft verkstad fram tills 20 i 4. Men den tillbringade jag mesta dels på databänken sovandes eller på en stol och gjorde ingenting.

Nu sitter jag i alla fall med handuken på huvudet och funderar över vad jag ska ta på mig för kläder. När jag väl kommit på det ska jag fläta håret så det blir lite vågor sen när det torkar, efter det ska jag slänga i mig lite kyckling, sen beger jag mig till coop en sväng för att hämta en låda. Därefter rullar jag vidare mot Julia och tillbringar troligtvis resten av dagen med henne ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0