Man kan ju fan gå i bikini

Bäddade ner där vars man äter inatt, så det fick bli min och Charlies säng, orkade inte sova i min egna. Ja ni vet, gillar inte att sova i mina egna sängar, ehehehe. Så sitter ännu kvar i sängen, tänker inte kliva upp på länge! Ska sova bort hela dagen så man nån gång kan fara hem. Enligt pappa ska vi åka skidor till nått jävla berg, typ en mil dit? Oh no. Men hellre kanske jag gör det, tror jag. Tiden går ju snabbare då.

Kan ju också säga att jag skämde ut mig igår, HAHA! Oj oj, vad vi alla skrattade. Men nu ska jag börja fixa mig trots allt, pusss :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fick mig att tänka på att jag måste köpa en ny bikini! :D

2010-04-12 @ 14:28:27
URL: http://spesiell.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0