Dag 01 – Om mig

Kan ju börja med att säga att jag heter Ellinor Nilsson, men det antar jag att ni som läser min blogg redan har fattat. Jag har alldeles just fyllt 15, vilket innebar moppekort, köpte nyligt en mopedbil också, så nu väntar jag bara på att få den påställd så man kan börja köra. 



Annars är jag väl som en helt vanlig 15årig tjej antar jag. Är jävligt envis och blir lätt sur om jag inte får som jag vill. Är van att bli uppassad, och när jag väl måste göra nånting själv så sjunker humöret direkt. Är ganska bortskämd på vissa sätt.. det har jag ganska nyligt börjat inse. 

Jag bor i Gällivare, med min mamma, pappa, bror & snart tvååriga hund. Förut hatade jag det här stället, men nu efter 15 år har man börjat vänja sig. På fritiden spenderar jag oftast tiden med Yonna, och vi brukar ofta (läs ibland) hitta på massa skojj. Har även kommit riktigt nära Elina, vilket jag är jätte glad över. Man kan inte hitta nån bättre vän. Har även Broberg som står mig väldigt nära, fast jag inte umgås med honom så ofta så jag vet att han skulle finnas där om de var nånting osv. Jag har helt klart världens bästa familj och vänner, som jag älskar över allt annat ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0