Deprimerad tjej

För exakt ett år sen så var jag och firade Lisa, som egentligen fyller år på julafton, men vi firar alltid henne dagen innan. Istället för att fara hem efter det, så blev jag upp hämtad och for till Hannah, för att kolla på uppesittarkvälls saken med massa härliga folk. Men vi hittade på massa busiga saker ute runt över allt i stället. Kom hem efter tolvslaget med förfrusna fötter, men fan så kul jag hade då. Det är verkligen nånting jag saknar...

Idag så var jag på "samma" födelsedagsfirande.. Men nu istället blev det att åka hem med Yonna och bara sitta.... Enda tills 11..... Då hämtade Nicke oss och vi for till han i en timme och kollade nån usel film...... Kul liv jag har egentligen......... Kul att jag har nå vänner också........

Nu hoppar deprimerade jag i säng, och hoppas jag sover bort denna hemska dag som klockan har slagit över till. Ååååh.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0