Stone Sour - Through glass

Sen Yonna for har jag suttit och läst lite i moppeböckerna, ätit kräm, spelat car town, ätit pepparkaksdeg, läst nå papper & svarat på nå frågor. Men det som jag har glömt bort, som var viktigast, det var att göra klart bokanalysen som jag skulle lämna in igår.. Nå nejdå, den ligger här på bordet och gör mig bara irriterad. 

Är trött som ett svin, men ska försöka hålla mig vaken, och skriva den där satans bokanalysen, sen hoppa i säng direkt! Så jag inte försover mig igen, som jag lyckades med idag.... :)


Fan vad jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: e



men det finns inte hur mycket jag älskar dig!!!

2010-12-02 @ 22:27:29
URL: http://elnapalmhed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0