Inte ens trött

Klockan är snart 7 på morgonen och jag sitter vaken nu? Det känns ju ganska normalt. Tittade just nån film, den var faktiskt ganska bra :). Men vet inte vad den heter och is inte ta reda på det. Är inte ett dugg trött, så att sova, det frestar mig inte. Plus, om jag går och lägger mig nu. Sover jag nog säkert minst till 4-5 igen! Om ingen väcker mig förstås, vilken folk gör varje morgon för mig, huhu.

Får se vad jag hittar på nu, is inte gå upp. Då väcker jag pappa & Charlie, och nere i mitt rum är det så drygt. För har ingen film att se. Kanske lägger mig i sängen och.. Hm.. Vet inte, försöker sova i alla fall. & sover bort hela dagen, yes. Lät bra, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0