Kaggen - mordtankar

*jag ligger med huvudet ut ur tältet*
jag - vad hade ni gjort om jag bara mitt i allt blev skjuten i huvudet och ramlade ihop?
sandra - jag hade skrikit och sen sprungit in
*agge och jag kollar på varann som om sandra var dum i skallen*
jag - jaha, tack då!
alla - HAHAHAHAHAHAHAHA
sandra - nej men, jag hade ringt polis och ambulans, och suttit här tills dom kom för hade inte vågat gå ut
agge - så elli har just blivit skjuten och ligger i tältet död, och vi ska sitta kvar här?
alla - HAHAHAHAHAHAHAHAHA
sanda - jaha, först var det fel att springa in, och nu var det fel att sitta kvar?
agge och jag - HAHAHAHAH ja



Nåja, sitter och har det tråkigt här för mig själv. Ska byta om nu, och sen slå på wallander och somna, fyfan så trött jag är.


Jossan och jag för nån dag sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0