Sådärja, I'm back!


Under tiden jag inte har bloggat har jag umgåtts med Sandra en hel del.


Tyckte det var rätt kul, hah. Sandra hade två godisar, och båda pasade
våra hårfärger.




Har hunnit göra massor med nytta, t.ex trätt ett snöre genom huvan, haha.


Har rensat garderoben och slängt en massa kläder som jag borde ha gjort
för lääääääänge sen!




Har upptäckt att jag har ändrat stil nå sjuuukt jävla mycket, jag gillare.



Har tusen fler bilder, men orkar inte ladda upp massor. Men nu ska jag i alla fall byta om, sen bege mig till coop och köpa hundmat. Sen och hälsa på min lillkusin, eller vad man kallar de :) Sen efter det ska jag på ett hemligt uppdrag.

Kommentarer
Postat av: sandra

vadå hemligt uppdrag? :o



åhpuhstja du ska va med bästasandra, and its me<3

2010-07-11 @ 14:42:14
URL: http://sandraking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0