Värmeslag

Vaknade redan klockan 9 idag, av att det var på tok för varmt i husbilen, trodde seriöst jag skulle dö. Gick och tog en kall dusch, efter det väntade en promenad och mys med vovven min. Blev så kallt ute eftersom att jag inte hade speciellt varma kläder på mig, så gick in igen, och kröp ner under täcket, lyckades somna..

Vaknade upp 2-3 timmar senare, då blev det att fika. Sen lånade jag papis cykel och drog och köpte en kortlek, så spelade kort med mamma en stund. Efter en stund blev det strålande sol, så jag och mamma vandrade ner till nån strand. Vovven badade, men jag vadade bara :)

Sen åt vi, och efter det har jag bara legat och solat. Har faktiskt blivit liiiiiteeee brun. Nu ropar pappa att han ska och promenera med vovve. Så hänger väl på då, har inge bättre för mig!

& ja.. Inläggen är tråkiga utan bilder, vet. Men orkar inte lägga in bilderna nu, när bara pappas dator är med. Ni får dom när jag kommer hem! :) Än så länge får ni stå ut med tråkiga inlägg. Nu tjatar pappa att vi ska sticka, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0