Without your love

Igår & idag har varit två kanondagar! Har umgåtts med störtsköna människor och haft en massa kul :) Har även fotat massvis med bilder som jag tänkte bjuda på, men måste hitta ett batteri till mobilen vars bilderna är först!

Ska gå upp och borsta tänderna nu, och tvätta ögonen, har nå jävla skräp där som irriterar mig som fan. Sen efter det ska jag hoppa i säng, har endast sovit två timmar inatt. + några minuter inne hos Sandra då. Godnatt :)





Jag och Ronja för ganska exakt ett år sedan, i piteå.

Förstår inte vad som hände mellan oss, vi gick åt två helt olika håll. & frågan är om vi nånsin kommer hitta tillbaka till den väg vi var på först. Jag tvivlar nästan på det, saknar dig.. Gumma.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Ellinor, jag vet inte vad som hände.. och jag saknar dig och våran sommar som vi hade tsms förra året!



Gumma <3 gubbe.. right?

2010-07-06 @ 23:29:33
URL: http://rronjaneckstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0