ALDRIG MER 8C

Har varit hemma en halvtimme nu, och känner mig slut i hela kroppen. 23 & ½ timme av den här dagen har spenderats med Yonna. Vi krigade ute på studsmattan ett bra tag, efter det trodde jag att jag skulle dö. Låg i en soffa helt... Finns inte ord till hur jag var. Ramlade seriöst ihop på golvet och orkade inte resa mig upp, orkade inte skratta, eller något liknande.

Vi har i alla fall varit och tittat på grundalbalen också, guh så söta de flesta var! Y fotade massor med bilder med min kamera, så ska lägga in dom på datorn imorgon, & se ifall de finns några som duger. Efter balen for vi till henne, slog på nån film. & jag somnade efter 5 minuter. Efter 2 timmars sömn begav vi oss till gällivare med Daniel. Hade världens morgonröst och trodde seriöst jag skulle somna!

Kom hem halv tolv ungefär, slängde i mig lite fika. & nu sitter jag här. Ska prova kläderna jag ska ha på mig imorgon, sen väntar sängen. Är trött som en kossa, fast jag sovit ungefär 11 timmar, ojoj. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0