Hihihihih

Har inte orkar blogga, men har ju som sagt varit i piteå, och kom hem igår. Yonna kom hit, och vi gjorde inte nå speciellt utom att vi drog på statoil just innan 12. Var vaken hela natten, spelade sims och hade allmänt dålig humor. Ah, som ni säkert har hört så kallas de övertrötta.

Vid halv 7 på morgonen hoppade vi på en buss mot nyfiket, där vi åt frukost, gott! Efter det våldgästade vi Sandra som låg och sov, kröp ner under täcket och det slutade med att vi också somnade. Hon väckte oss ungefär 12, mamma hämtade mig och Yonna ganska direkt och det bar hem till mig.

Yonna for hem på momangen, och jag gjorde en sak, det får ni i inlägg 2 av 3 (idag alltså, ska skriva 3 olika inlägg bara för att det är olika kategorier). Just innan 6 hoppade jag in i bilen där jag blev skjutsad till gällivare för att gå och se eclipse med Y & S, riktigt bra faktiskt.

Efter det åkte jag och Y till henne, och kring 11 bar det av till toppstugan vars vi tjockade oss med våffla och läsk. Har ganska nyligt kommit hem därifrån, så ska alldeles strax gå och lägga mig i sängen med en film på skärmen, och äta chips och dricka dricka!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0