Älskipälski

15 timmar med min saknade Yonna idag!
For till praktiken innan 8, är ganska chill där. Slutade 2, och hon följde med till mig. Tog det lugnt tills jag fick idén att vandra till malmberget för att hon var sugen på godis. Sagt och gjort, fast slutade med att vi tog bussen efter att ha gått några hundra meter.

Väl uppe i malmberget stötte vi på Broberg, så spenderade några minuter med han också. Drog in på konsum och köpte det vi skulle, sen fick vi skjuts upp till Yonna. Fick nå cp ryck och velade fara till Porjus, men Y vägrade, hon var tydligen för trött, så slog på en film istället, "taken". Men Yonna somnade innan ens halva filmen hade gått.

Kom hem för inte så länge sen, ska gå upp och sova redan nu. Har inte fått många timmars sömn de senaste dagarna, så känner mig inte bara lite trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0