Bara för att Sara är jobbig ^^



~ skriv 8 saker du ser fram emot:
- imorgon
- lovet
- sommaren
- sommaren
- sommaren
- sommaren
- sommaren
- & sommaren :)

~ skriv 8 sanningar om dig själv:
- jag är knäpp
- & har dåligt självförtroende, men ibland kan jag känna mig riktigt söt, haha.
- jag är alltid ärlig om vad jag tycker om saker, fast det kan såra nån oerhört mycket.
- jag har en typ hudsjukdom
- & ett extra ben i min tå.
- jag hatar mina ben och ansikte, för är fet där.
- är sjukt beroende av min mobil
- & toy.

~ skriv 8 saker du brukar säga:
- seriöst
- du är ju trög
- ofta
- jävla cp
- fan va söt du är
- omg
- åh nej
- tss

~ skriv 8 saker du har på dig nu:
- sockar
- leggins
- linne
- kofta
- trosor
- bh
- sjal
- örhängen

~ skriv 8 personer du utmanar att göra denna lista
- alla
- som
- har
- rosa
- gulliga
- sockar
- på
- sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0