Har fulla håret med färg

Nu är jag verkligen less på att vara sjuk! Det är till och från hela tiden, höll på att bli frisk. Men så var man ute igår och har nu asont i halsen och de bara rinner från näsan, hehe.



Mamma har smällt i en blond hårfärg åt mig, förhoppningsvis blir det mycket bättre. Ska alldeles strax skölja ur den, ni får resultat sen :)

-------------------------

Sara kommer kanske och gör mig sällskap lite senare idag, hoppas det. Måste vara hemma hela dagen med Charlie, om jag inte tvingar bror att vara med han. Får se hur snäll jag är idag.


Kommentarer
Postat av: matilda

hej, fin blogg! lust att följa varandra via bloglovin?

kram / matilda :-)

2010-05-06 @ 14:26:32
URL: http://matildakristinaa.blogg.se/
Postat av: Mikaela

att vara sjuk är det värsta som finns, att bara behöva ligga och vänta på tills man blir frisk igen. man missar ofttast otroligt mycket också och det suger.

2010-05-06 @ 15:04:15
URL: http://mikaelakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0