Remember me

Från att jag vaknade tills klockan fyra har ingenting hänt. Men strax efter fyra skulle jag vandra till gällivare med världens bästa, men fick skjuts till bussgaraget, av Broberg. På grund av att jag är seg, men därifrån vandrade jag med Yonna och efter vägen hängde Sara på. I gällivare dumpade vi Y och raggade upp Elina istället. Gick till sjöpen för att kolla modevisningen. Efter det hade jag planer för att dra hem, men följde med Yonna & Angelica på bio istället.

Efter den vandrade jag och Y mest runt och träffade massa trevligt folk osv. Kom hem för en halvtimme sen, yeye. Fråga inte ens varför jag skrev dehär, men ajajajajaja. Nu ska jag äta ett äpple så min mage slutat skrika. Sen tvätta bort sminket och efter det väntar sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0