Uppdaterar som tidsfördriv

Somnade just innan 11, och vaknade igen klockan 2 av att bror kom in. Kunde inte somna om så gick ut på balkongen och stekte. Myyyyys! Strax efter det tog jag med mig Charlie ut, var så jävla varmt så jag höll på att dö. Blev därför inte att springa så mycket, vovve flåsade så jag vet inte vad.

Duschade när jag väl var hemma igen, sen balkongen på dirr efter. Har hunnit äta också, innan min kusin ådom kom för att fira bror. Jag funderar över om jag skulle promenera med Charlie kring 10 upp till malmberget. & ta bussen hem som går halv 11, hm.. Får se hur pigg jag är då.
Fick bli nån random bild, bara för att inlägg är så tråkiga utan bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0