Säger väl godnatt

Idag hade vi ingen skola, utan vi var i lkab på studiebesök istället, de var då ganska så kul :) Fick fara hem vid 3, och vid 5 for jag, mamma & Yonna på stan. Shoppade lite underkläder, sen bar det av till Y. Där åt vi, sen råkade jag bara somna hela tiden.. Så jag kände att det var lika att ta bussen hem :) Så nu sitter jag hemma, ska gå upp och hämta mitt godis, kolla lite på datorn.

Sen hoppa i säng, och bara vänta på att det blir söndag! Jag ser fram emot det som faaaaan, spricker snaaart..... Inte för att det blir riktigt enligt planerna, men vi kommer nog greja det iaf :D




HAHAHAHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: e

varför inte enligt planerna?

kommer sakna ihjäl mig!!! :( <3

2010-11-12 @ 22:27:11
URL: http://elinapalmhed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0