Tisdagen den tjugoåttonde november nittonhundranittofem, nolltre tjugofyra

Går inte att beskriva hur bra jag har haft det idag! Har tillbringat dagen med Yonna, Elina & Broberg, + de släktingar som kommit och sagt grattis. Har känt mig så jävla glad hela dagen, och allt har känts helt bra. Jag behöver verkligen fler sånahär dagar! FAN VAD JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER ♥

& imorgon ska jag inte till skolan, utan jag ska till piteå för att ögonlysa vovven, sen om han har bra ögon, ska han paras. Åh i samma veva så ska vi vidare till skellefteå och kolla på en moppebil till mig, har bestämt att vi ska ha den ifall den är fin. ASSÅ GISSA OM JAG ÄR GLAD?!?! NI FATTAR INTE!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0