03-11-2010 - fördriver tiden

Tänker du göra det här testet - verkar som de.
Tänker du ljuga något -nej.
Vad har du gjort idag - ätit frukost och latat mig framför datorn.
Gillar du mjukglass - ja.
Hur många gånger har du varit på Liseberg - 1.
Brukar du tala sanning - självklart.
Är du kär just nu - nej.
Hur gammal är du - 14 år, 11 månader & 6 dagar.
Gillar du hundar - jaaaa.
Har du haft en fästing någon gång, isf när då - nej.
Bloggar du - verkar så. 
Gillar du skolan - jodå :)
Tycker du det här testet är roligt - nej.
Hur många sms skickar du om dagen - olika, ibland 20 och ibland 200.
Är din mobil viktig för dig - jies.
Tycker du om att spela tvspel - jaa!
Är blå eller röd din favoritfärg - nej.
Om inte, vilken är det då - rosa ♥
Har du facebook - jaa.
Har du haft något husdjur - har haft två fåglar, två ödlor & en kanin. Men nu har jag en hund.
Gillar du musik - jag älskar!
Bryr du dig om miljön - naae.
Tycker du svenska flaggan är fin - haha, nä.
Hur många frukter äter du om dagen - vissa dagar inga, men vissa andra kanske två.
Har du långt till skolan - ja, tar 40 minuter att gå.
Varför gör du det här testet - för att fördriva tiden.
Gillar du att gå promenader - ja :)
Vad är det klantigaste du har gjort i ditt liv - svalt en nål.
Brukar du skratta - helt klart.
Hur många band har du sett live - ingen aning, nånting kring 5-6 kanske.
Börjar ditt mobilnummer med 070, 076, 073 eller 072 - 076 
Tycker du det är konstiga frågor - ah, ganska så.
Skulle du vilja åka till Hawaii - tror jag väl.
Hur många gånger har du badat i år - inte så värst många faktiskt.
Max eller Burger King - max.
Gillar du att sova - finns nästan inge bättre.
Vem var din första bästa vän - Moa eller Fanny.
Har du någon bästa vän nu - ja.
Gillar du någon i hemlighet - nej.
Har du många kontakter på msn - ganska.
Skriv vilken bokstav som helst - B
Hur många gånger har du sagt ”jag älskar dig” till någon - inte håller jag räkningen.
Varför fortsätter du göra dom här frågorna - för att fördriva tiden.
Tycker du om grisar - tycker om och tycker om, men dom är söta.
Kollar du på melodifestivalen varje år - nej.
Varför - konstig musik-
Har du långa naglar - njae, lagomt.
Vilken färg är det på din tröja - vit.
Tycker du att det är snyggt med blont hår - ja! :)
Gillar du glass - jag älskar.
Har du någon lärare som du hatar - helt klart.
Tycker du att det här testet börjar bli jobbigt - ah, ganska.
Vill du att det här testet ska ta slut - tror de.
Vad ska du göra efter det här testet - speeela.
När sa du ”jag är hungrig” senast - imorse.
Vad tänker du på just nu - började tänka på vad jag tänker på när jag läste frågan.
Vad ska du döpa ditt barn till - det har jag ingen aning om.
Katter eller råttor - katter!
Gillar du att läsa - ibland.
Vilken är den bästa filmen som finns - vet faktiskt inte.
Hur lång är du - ungefär 163 skulle jag gilla på.
Vilken smiley gör du oftast - :)
Hur skulle du beskriva dig själv - glad, sprallig & söt.
Tycker du att matte är svårt - nej.
Tror du på gud - no way.
Har du åkt skateboard någon gång - jag har försökt..
Hur många har du lärt känna genom Internet - 1 typ.
Har du läst tyska någon gång - nä.
Förstår du franska - inte det.
Tror du folk kommer orka läsa igenom det här testet - en kanske.
Vilken är den bästa resa du gjort - har typ aldrig rest..
Viken är din favoritlåt just nu - you found me.
Din musiksmak - är väldig blandad.
Tycker du Lasse är ett fint namn - gulligt kanske.
Är du nöjd med ditt namn - joo.
Om du inte fick heta ditt namn, vad skulle du då vilja heta - Tindra.
Börjar det här tråka ut dig - japp..
Skriv vad du vill här - jag längtar till vecka 46.
Varför skrev du det - för att jag längtar till vecka 46 :D
Fattar du att någon kan ha gjort det här testet - jo, nån konstig en..
Vad tror du att du kommer bli när du blir stor - arbetslös uteliggare..
Vilken klass går du i nu - 9b.
Följer du någon tv-serie, vilken isf - DESPERATE HOUSEWIVES!
New York eller Göteborg - New York i guess.
Norge eller Kina - Kina i guess.
Tycker du att Sverige är ett bra land - har ju aldrig typ varit i nått annat land så..
Hur mycket är klockan - 13:43
Är du trött - lite..
Gillar du munspel - nej, får mig att tänka på Birger :S
Skulle du vilja springa en mil nu - ah, hade varit nice.
Om jag säger oj, vad säger du då - hihi.
Hur svarar du i hemtelefonen - hallå.
Hur svarar du i mobilen - hallå/hej, eller något annat, beror på vem som ringer.
Gillar du att skriva med bläck - ja, så himla skönt.
Tror du att det kommer finnas svävande grejer i framtiden - tror inte på framtiden.
Kan du tänka på hur stor rymden är utan att bli konstig - frågar man mig, så finns inte rymden.
Skulle du säga att du är en fjortis - nej!
Har någon sagt att du är en fjortis - jo, förut.
Talar du sanning hela tiden - nej, vem gör det?
Åker du helst buss eller tåg - TÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅG.
Vilken stad är den bästa som finns - svårt..
Vad/Vem tänker du på när du hör Jönköping - "på andra sidan köping"
Har du druckit kaffe någon gång - ja.
Läser du tidningen varje dag - nej.
Vad blir 38 + 79 - 117.
Varför orkade du inte räkna ut det - jobbigt..
Har det här testet påverkat ditt humör - inte så jag märker det.
Gillar du saft - jag älskar.
Hur många gånger har du varit i Thailand - 0..
Är tjugo minuter lång tid - nej.
Nu tar det här testet slut, blir du ledsen då - nej, inte precis.
Nu blir det hej då, vad är det sista du vill säga - fan va skönt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0