Ena far och andra kommer tillbaka

Jag for och hämtade Yonna vid 2, då for vi till gällivare och bara tog det lugnt. Sen kom Simon, Barre, Carlén & Korv förbi, så vi följde med dom när dom skulle tvätta av S's bil :) Sen fördrev jag tiden med att riva bort några tejpbitar från huven som ändå inte var till nån hjälp.

Sen skjutsade jag hem Y, och for själv hem och åt. Har nyss putsat speglarna i hallen, väntar på att Simon ska komma och plocka upp mig, så ska vi fara och hämta våran saknade vän från tåget. Men de kan ju bli om en timme eller två, så funderar ifall jag ska vara snäll mot mamma och dammsuga också. Fast tror jag stannar nere i mitt rum och slöar istället.. Ellllleeeeeer, så går jag ut med pappa och fixar min bil. Den här gången så är det fönstret som har pajjat, hehe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0