?

När vaknade du imorse?
08:23 om jag ska vara exakt.

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad är klockan?

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Nej.

 

Vilket humör är du på?
Glad, hyper, sprallig, och...

 

Vad har du på dig just nu?

Underkläder, mjukisshorts och t-shirt.


Har du ont någonstans?

Nej.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Bullens såklart!

Hur mycket var din senaste lön på?
Barnbidraget, 1050.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Milkshake.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?

Facebook.

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Nå mysigt med Sandra, maybe.

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Broken strings.

 

Varför ska man läsa din blogg?
Man ska nog egentligen inte läsa den.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Duschade.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Ja, de vet jag inte. Men brukar alltid få de.

 

När fotade något senast, och vad?

Igår, Kasper.

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Nej de kommer jag inte, inte mina egna i alla fall.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Har de redan stäckt rakt ut, och de nuddar både vid skrivbordet och min hylla.

Vad tror du att klockan är?

10:35, fan, den var 10:14.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Jag hade frågat nån snygg jävel..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0