Fan va ja bloggar

Efter vi hade handlat lite gott for vi till sandviken med vovven, sen hem. Bestämde då att jag stannar hemma ikväll och bara myser med mamma, var länge sen vi umgicks sådär. Så vi satt i soffan och tjockade oss framför tv:n, och det slutade med att jag somnade i hennes famn, hehe. 

Så gick och borstade tänderna åh sen ner till mitt rum, så ska klä av mig nu och hoppa i säng :) Börjar 10 imorgon, och då ska vi bara ta en promenad till malmberget och tillbaka, sen slutar vi. Tar såklart med mig vovven, och kameran! Så imorgon när jag kommer hem från skolan, (vilket skulle vara vid 12 har jag för mig?) så slänger jag upp bilder från promenaden, om de nu hinner bli några. 

Oj vad jag skriver massa strunt, nu ska jag gå och sova. Godnatt!


Hittade en gammal bild, tänkte om jag roterar den så blir det inte en tumme ner, utan tummen upp. Smart va? hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0