Ångest

Jag & Sandra gjorde ingenting tills klockan började närma sig åtta då vi for till Sara & Jocke. Men Sandra lämnade snabbt placet och vi drog till statoil och sen for jag också släppte av S & J.

Jag hade sån ångest, var svin sur åh allt vad som nu bara gick att vara. Så jag for till en mörk parkering vid skogen och ställde mig, låg där i bilen i min ensamhet och pratade i telefon tills jag fick orken att fara till Jocke. 

Kom hem därifrån för ungefär en halvtimme sen. Vet ännu inte alls om det blir fordons eller industri, valet blir bara svårare & svårare, hojja. Ska kolla lite bilder nu som kanske får mig gladare, sen slå på Chuck i hopp om ett leénde. 

Vill bara rymma till din famn och aldrig mig komma tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0