Många bilar

Har tillbringat kvällen ute med för det mesta Simon, Sandra & Julia. Men dom for hem vid 11 och jag stannade kvar i gällivare med annat folk, hann träffa Hedvig som det var länge sen jag umgicks med. Lyckades glömma min börs & hårspray i Simons bil även fast han påminde mig om att jag skulle glömma de. Hunnit äta upp en korv snabbare än aldrig förr för att jag var så förbannat hungrig. & lyckades även komma hem alldeles just, vilket är alldeles för sent. Klockan ringder om mindre än 6 timmar, har ingen mamma som kommer på morgonen imorgon och väcker mig när jag inte vaknar av alarmen. Så jag lär ju inte kliva upp i tid imorgon, vaknar väl nån minut innan 7 så jag kommer försent och blablabla. Ska börja med att läsa bloggar nu, sen ta med mitt täcke till sängen och sova, är ganska trött. & nej, jag orkade inte med styckeindelning idag, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0