Vilken bra jävla dag

Jobbet har varit kanon, har inte slutat le en enda sekund nästan, skrattat hela dagen. Efter jobbet fick jag & Julia skjuts in till stan, slösade ännu mer pengar. Ångest blandat med ännu mer lycka. For till mig, jag duschade och sen tog vi min röda lilla bil♥ (som äntligen är igång på riktigt igen efter tre månader) till gällivare och snurrade. Hann plocka upp Sandra och parkera min bil för att istället åka med Barre & Sumpen.

Jag har varit så himla glad idag, fan vilken bra dag det har varit, fan vad jag älskar mina vänner och min familj. Fan vad musik gör en lycklig, och att kläder & skor kan få en på så mycke bättre humör. Fan vad jag älskar mitt liv just nu! Det enda som fattas är sovsällskap nu när jag ska hoppa ner under täcket. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0