Äckligt

For och plockade upp Julia när vi vart klar, vi var och snurrade hela kvällen bara och roade oss med både det ena och de andra. Vid 11 for vi + Bergman till Johannes vart Jocke också var. Kom hem därifrån för 10 minuter sen.

Satt batteriet på laddning till bilen nu när jag kom hem, men kom på nu att jag glömde trycka igång den. Men is fan inte gå ut och göra det, startar den inte imorgon är det ju bara skönt att slippa skolan.

Den här dagen sög ändå rätt så hårt. Är sjukt äckligt jävla förbannad nu, har råkat göra en sak, har hållt på att bli påkörd av två idiotiska turkar, det är skola imorgon, jag funderar fortfarande över samma hemska sak, jag har varit grinig mot Bullis, fått damp tiotals gånger, jag hade gjort en macka nu när jag kom hem, men den tog bror en tugga av så fick damp och slänga pålägget i backen och lämnade allting på bordet. Livet suger helt enkelt jävligt hårt ibland. Ganska ofta. Ska kolla OC nu och sända iväg ett sms eller två i hopp om att man kanske får ett litet leende på läpparna i alla fall. God jävla äcklig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0