Det blev fredag

For till gällivare vid 3 och träffade Julia, när vi var klar där kändes allting tusen gånger enklare, fuck va skönt. Sen ägnade vi lite tid till att försöka putta igång Crilles traktor vilket inte gick så bra, jag ramlade och slog bakskallen också.

Sen vet jag inte riktigt vad vi har gjort, ätit, sovit, skrattat, varit hos B & C en stund osv. Sen skulle alla fara hem så då hoppades det över till Duvmos bil. Har just kommit hem, bara hunnit tvätta bort sminket och borsta tänderna. Ska klä av mig och hoppa ner under täcket vars jag ska spela mitt jätte roliga helt värdelösa spel jag laddade ner till mobilen idag, haha. Har kommit på att jag blivit skit dålig på att fota, måste bli bättre, suger utan bilder. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0