Vart litä fääl

Den här dagen (eller kanske dagen som var?) har jag tillbringat lite här och var. Var hos Jennie en sväng på kaffe med Kasper, sen stan nån enstaka minut med han & Max, for sen till Liza vars jag grattade henne pratade och fikade lite smörgåstårta. Efter det for jag och var med Dennis, M & K. Fick en julklapp av M, snäll han är! For sen till Frallan vars jag även stötte på Fredde. Sen plumsade jag, Bergman & Crille i snön för att fixa motorlyft och allt vi nu gjorde. For till gällivare och hämtade saker och blablabla. Resten av kvällen har tillbringats i garaget i hopp om att få byta motor. Vilket inte gick så bra med tanke på att vi fått fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0