Helt onödigt2

Visste du ..
att jag lyssnar mest på - musik?
att jag pratar - när jag känner för det
att jag inte gillar - folk som ljuger och låtsas!
att min första riktiga kyss - försöker jag låta bli att ens komma ihåg
att jag avskyr när folk snackar - om saker dom inte vet något om egentligen!
att min senaste kyss - var med världens finaste pojke.
att kärlek är - johan <3
att jag gillar att - det snart är fredag!
att jag alltid kommer att - gilla att sova.
att min mobiltelefon är - på lagning.
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag mobilen.
att idag har jag - tagit det lugnt.
att jag just nu tänker på - min fina johan!
att i kväll ska jag - sova!!
att i morgon kommer jag - vara på biblo, på handledarkurs (?) och förhoppningsvis få träffa hjärtat.
att jag hoppas - på att jag får träffa johan imorgon.
har du:
någon som förstår dig? Ja.
någon som du saknar? de också
någon som du hatar? ohja.
vem kramade dig senast? mommo
vem pussade dig senast? - johan <3
vem ringde dig senast? - mamma
vem ringde du senast? mamma
vem var hemma hos dig senast? haha åherregud, måste varit johan.
vem var du hemma hos senast? mommo
har du några kärleksproblem? nej.
har du pratat med någon idag? jies
har du gråtit idag? inte de inte
har du skrattat idag? ohja!
Jag:
är singel? - nej.
svär ofta? för ofta
sjunger i duschen? typ inte
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? nej
skrattar åt mina egna skämt? antagligen?
skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske
har du:
piercingar? öronen och läppen.
syskon? jajamen.
jobb? sommarjobb, jo.
för många vänner? går ju inte?
rymt hemifrån? rymt och rymt.
färgat håret? för mycket.
bra självförtroende? helt okej
sagt "jag älskar dig" till någon? jadå
varit kär? är*
gjort något olagligt? mjo
somnat i skolan? ja
brutit ett ben? nejnej
tappat bort mig i min hemstad? typ..
sett en fallande stjärna och önskat? att jag har.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? brukar inte lova mig själv saker men.
smugit ut utan lov? inte vad jag kan minnas
en hemlighet som ingen annan vet? det har jag.
sovit en hel dag? jies
somnat gråtande? ja.
blivit generad inför folk? jo
varit kär i någon utan att säga det till personen? längesen, ja.
ätit musslor? nä
varit på en festival? ja!
haft ett förhållande i under en månad? jo.
blivit kallad player? mhm..
färgat ditt hår svart? jo, längesen.
Vad:
längtar du till mest just nu? Fredag!!
ska du göra i helgen? åka till byn och gosa med min pojke hela helgen :')
gjorde du igår? jobbade och sov
ska du göra i sommar? mest troligt luleå, piteå och självklart vara med hjärtat!
åt du senast? tacos
önskar du dig när du fyller år? HAHA, det har jag ingen aning om eftersom jag fyller år först i mars igen.
Visste du..
att jag lyssnar mest på - musik.
att jag pratar - ganska mycket.
att jag inte gillar - bruna bönor.
att min första riktiga kyss - var med en kille jag fortfarande pratar med.
att jag avskyr när folk snackar - om ingenting.
att min senaste kyss - är oförglömlig.
att kärlek är - konstigt.
att jag gillar att - promenera.
att jag alltid kommer att - älska min familj oavsett vad.
att min mobiltelefon är - lila.
att när jag vaknar på morgonen - kollar jag om de hänt nå på mobilen.
att idag har jag - inte hunnit göra nå speciellt ännu.
att jag just nu tänker på - gårdagen.
att i kväll ska jag - försöka somna tidigt.
att i morgon kommer jag - jobba.
att jag hoppas - att motorn blir klar snart.

Har du..
någon som förstår dig? - ja.
någon som du saknar? - ja.
någon som du hatar? - ja.
vem kramade dig senast? - sara.
vem pussade dig senast? - minns inte, undra om de kan vara sara?
vem ringde dig senast? - bror.
vem ringde du senast? - mamma.
vem var hemma hos dig senast? - julia.
vem var du hemma hos senast? - julia.
har du några kärleksproblem? - nä.
har du pratat med någon idag? - jo.
har du gråtit idag? - nejnej.
har du skrattat idag? - jies.

Jag..
är singel? - ja.
svär ofta? - att jag gör.
sjunger i duschen? - nej.
skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - antar de.
skrattar åt mina egna skämt? - såklart, dom är ju bäst.
skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - nä.

Jag har..
piercingar? - nä.
syskon? - ja.
jobb? - jo.
för många vänner? - nä.
rymt hemifrån? - nej.
färgat håret? - joo.
bra självförtroende? - jo.
sagt "jag älskar dig" till någon? - ja såklart.
varit kär? - jo.
gjort något olagligt? - jies.
somnat i skolan? - för många gånger.
brutit ett ben? - jo, nyckelbenet.
tappat bort mig i min hemstad? - jo.
sett en fallande stjärna och önskat? - nä.
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - ja.
smugit ut utan lov? - ja.
en hemlighet som ingen annan vet? - nä.
sovit en hel dag? - japp.
somnat gråtande? - ja.
blivit generad inför folk? - jo.
varit kär i någon utan att säga det till personen? - nä.
ätit musslor? - nej.
varit på en festival? - ja.
haft ett förhållande i under en månad? - vet inte om man kan räkna det som förhållande men.
blivit kallad player? - nä.
färgat ditt hår svart? - nej.

Vad..
längtar du till mest just nu? - imorgon.
ska du göra i helgen? - ingen aning, nå galet förhoppningsvis.
gjorde du igår? - massa trevligt.
ska du göra i sommar? - jobba.
åt du senast? - tacos om man inte räknar med klubban jag suger på nu.
önskar du dig när du fyller år? - inte nån jävla aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0