Har känt mig söt & sprallig idag

Vid 7 blev jag upplockad av Sandra, hennes mamma & pappa. Följde med dom till stenbron för att skaffa sig lite myggbett.










Efter ett tag tog vi paus och fikade fruksallad & saft, tog dock inte paus från de galna myggorna som bet en som så psyk.





Efter vi varit klart på stenbron for vi runt i massa byar och checkade läget, mysigt mysigt. När vi väl var i gällivare igen blev det en runda på gojan och kulglass rikare. Tog en promenad till Sandra när glassen var slut, där spelades det mario & bubble trubble. Sen började jag fixa hennes naglar, men bror kom dock och hämtade mig innan jag vart klar. Hann även få lite nagelmassage, de var underbart skönt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0