Tidig morgon imorgon

Vid 9 kom Simon och hämtade mig. Vi for ganska direkt till hans stuga och donade med lite grejjer, hunnit få massa nya myggbett. Hojj vad jag hatar myggar, går inte att beskriva mitt hat till dom. När vi kom tillbaka till gällivare har vi inte gjort speciellt mycket, surrat med folk och varit till honom och snackat med hans gulliga familj. 

När jag kom hem för ungefär en halvtimme sen fikade jag lite kräm samtidigt som jag surrade med mamma och det ena och det andra. Ska leta fram nå kläder jag kan ha på mig imorgon så är det överstökat. Sen hoppa i säng, alarmet ställt på 20 över 7, kliver jag inte upp då blir det vatten över mig förhoppningsvis. Godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0