Valpisar & hockey

Mamma hade visst tagit med sin dator hit, så i väntan på att vi ska bli klar för att fara hemåt bloggar jag lite.

Igår direkt vi kom fram till piteå så for vi och kollade på valpisarna, guh så underbara, hade kunnat ta med mig hela högen hem ♥ tyvärr så blev de inga bilder. Sen for vi och klämde en hamburgare och vidare till Kalle & Helen. Där blev det hockey och massa prat. Jag och bror han även med en promenad till ok med Melwin och hundis. Sen vid 11 tog jag kväll och somnade.

Vaknade halv 10 idag av att vovven hoppade på mig, har just ätit frukost. & nu sitter jag här i det såkallade köket och kollar när alla håller på att plocka ihop diverse saker, så vi kan börja rulla. Då blir det stan en snabbis, sen rullar vi hemåt.


Hittade en bild på mig och min fina vovve på mammas dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0