Bröllopsbilder

Kom till skolan halv 11, har inte hänt någonting speciellt alls. Sista två timmarna gjorde jag ingenting alls. Skulle skjutsa hem Elina med D's traktor, men har aldrig startat i uppförsbacke. Så fick två kärringstopp, vilket slutade med ingen körning för Ellinor, hehe.

Nu sitter jag och suger på en jätte god godis som pappa har köpt. Maten är på spisen, och jag inväntar att den ska bli klar. Under tiden ska jag leta fram lite bilder från ett bröllop som jag varit på för flera flera år sedan. Efter jag har ätit tror jag att det är duschen som gäller för mig, kanske, får se. Senare idag blir det kanske att umgås med Simon :) Hoppas på det i alla fall, minns inte sist vi umgicks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0