Har klippt mig nu

I skolan hade jag bara en lektion, vilket var slöjd, hann klart med min kudde då, fast den glömde jag hos Sara :( Vovven ska få den ♥ For med Jocke & Sara till frissan vid 1, klippte mig hos värsta konstiga :S Får väl se till att var nöjd i alla fall, bara luggen som är cp. 

Efter frissan blev det mds med B, b, S, M, J, S & S. Efter det tog jag, J, S & S oss en runda på stan. Blev en ögonfransböjare rikare. Sen snurrade vi några varv med F & efter det åkte jag hem med bror. Var inte ett dugg hungrig, men åt bara för att det var så gott. Blev en fläskfiléskiva och en potatis, haha. Sen klippte jag vovvens klor och nu sitter jag här.

Ska försöka få orken att läsa igenom ett häfte jag måste göra i fysiken, får se hur de går. Först bloglovin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0