Hej och hå, kexchoklad

Hade hk som första lektion, var rätt så chill. Kastade flygplan, bakade och bara skrattade. Sen hade vi engelska nationella, vilket förstörde allt. Efter det har jag gråtit, torkat tårarna, gråtit, torkat tårarna, gråtit ännu mer, och torkat bort tårarna än en gång. 

Men efter lite angry birds spelande och ett litet samtal med en glad Hanna så blev det mycke bättre. Har varit i skolan hela dagen idag också, känner mig riktigt duktig. Förutom att jag skrev på typ 5 frågor på ett prov vi hade idag, så kan de gå.

Egentligen hade jag slutat halv 2 idag, men duktig som jag är stannade jag enda till 4! Nu sitter jag och knaprar på min goda kexchoklad i väntan på att maten ska bli klar. Efter jag har ätit ska jag umgås med Simon. Faaen så kull, hoppas han får mig på bättre humör :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0