Hemma igen

När jag kom tilll Sandra så chillade jag bara ett tag tills hon hade fixat klart sig. Just när hon var klar ringde Martin, så vi for och skjutsade honom, sen plockade vi upp Kasper och snurrade med honom ett tag :) När vi släppt av honom for vi till Sara, där Jocke också befann sig. Satt där och spelade kort, åt lite gott och skrattade en hel del. 

Strax innan statoil skulle stänga for vi fyra dit, satt sen i bilen och pratade några minuter. Innan Martin ringde igen, då for vi (jag & Sandra) och plockade upp han & Kim. Snurrade lite, skjutsade hem Sandra, sen skjutsade jag även dom dit vars dom skulle.

Kom hem ungefär halv två, och ska då inte klaga. Kan ju inte precis säga att vi har haft tråkigt, har skrattat hela tiden. Här får ni några bilder från idag.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0