Mamma tänkte förgifta mig

Vid 5 ropade mamma att middagen var klar, gick upp bara för att, hade ingen plan på att äta för jag var så gudomligt mätt efter mjukglassen. Men trots det så fick jag i mig en halv portion i alla fall. Ganska direkt efter det så började jag må illa och fick jätte ont i magen, huvudvärk kom också. Vilken smärta, seriöst, la mig i soffan och kände att jag inte orkade leva nåmer. Har aldrig haft så ont. Mamma kom med en alvedon, svalde den med lite vatten. 5 sekunder efter det spydde jag upp middagen och somnade. 

Har just vaknat, efter att ha sovit ungefär 1 timma. Mår hur bra som helst nu, känner inte alls nånting. Får se hur länge de håller sig.. Känner i alla fall att lite spya inte hindrar mig från att göra någonting sista helgdagen för veckan. Har inte hunnit duscha ännu, så ser ut som nån sliten krigare. Men orkar inte bry mig om hur jag ser ut, har satt upp håret i en toffs. Nu inväntar jag bara på att fara ut, får ju se om smärtan kommer tillbaka, då är de väl bara att vända hemåt.

Förresten, nu funkar tydligen min bil också, pappa hade fixat det medans jag sov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0