Plastskit

For och plockade upp Sandra & Sofia just innan 8, skjutsade hem ena S medans jag & andra S drog nått varv på stan. Sen har vi bara tillbringat kvällen på parkeringen där vi snackat med en del olika folk, trevligt trevligt. Till slut beslutade vi oss för att lämna min bil och åka finbil istället. Vad tror ni inte då händer? Såklart slutar bilen funka. Hämtade släp och tänkte ta hem den, tror ni inte släpet är för litet då?!? Hojja, orkar inge mer.

Närmare halv tolv hoppade jag i alla fall in i rallysaaben och åkte hem med bror. Har just fikat två riskakor och ett glas nyponsoppa. Nu ska jag tvätta bort sminket och hoppa ner i lådan.

Börjar 8 imorgon, och slutar typ 11. Efter skolan blir de att springa, sen på uppdrag till banken åh aktivera mina nya kort och allt vad jag nu ska göra. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0