Skratt & tårar

Vid halv 8 anlände jag hos Sandra, inte många minuter senare kom även Joakim. Jag & S sminkade oss, sen drog vi ut på äventyr, fick skjuts av Jesper till coop. Där härjade vi i en timma tills Malin hämtade oss och vi for till J, spelade kort i två timmar och bara surrade. Men till slut så spårade det nog lite, vart alldeles för trötta.




Sen närmare 1 skjutsade M mig & S till henne, där slocknade jag direkt. Bror plockade upp mig vid 2, då drog vi genom malmberget och snackade med Duvmo en sväng innan vi for hem.

Har just tvättat bort sminket och gjort mig redo, har hällt upp ett glas saft. Så ska knapra på min choklad till min underbart goda saft (↓) nu samtidigt som jag ska spela ett tag.



Kommentarer
Postat av: anneli

hejsan :)

Jag har anordnat en tävling. Där jag lottar ut en plåtning! Jag lyssnar på dina önskemål angående temat; plåtningen blir precis som just du, och om du har någon fler du vill ska delta i plåtningen, vill ha den. Fotografering blir antigen i Luleå eller Gällivare och man måste kunna ta sig dit! Vad väntar du på? Gå in hos min blogg och anmäl dig!

Sista anmälningsdagen är söndag 22 maj. Kramar :)

2011-05-21 @ 11:22:15
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0